חברות לבניית אתרים

חברות לבניית אתרים




קיבלתם בחברה החלטה על קידום האתר בגוגל או על בניית אתר חדש, מי ידאג שתקבלו את התוצר הטוב ביותר?

אנחנו מעונינים לתאר כאן תרחיש נפוץ מניסיוננו:

השאלה הראשונה שעולה ברגע שמחליטים לבנות אתר היא מי ינהל את פרוייקט בניית האתר. רוב החברות לא מעסיקות WEBMASTER מקצועי או יועץ קידום אתרים ולכן התפקיד נופל בדרך כלל על אחד מהבאים: איש השיווק, איש המחשבים של החברה, אחד המתכנתים, המזכירה או עובד שנחשב "מבין באינטרנט". מכיוון שלרוב לאותו אדם שנבחר אין ניסיון קודם בבניית אתרים הוא מתחיל לגשש בתוככי האינטרנט כדי למצוא חברה שתבנה לו את האתר. הוא ניגש לגוגל או לוואלה ומקיש "בניית אתרים" ועושה רשימה של מספר חברות שהוא איתר. לאחר מספר טלפונים ובקשות להצעות מחיר וייתכן גם לאחר כמה פגישות עם אנשי מכירות משכנעים הוא רק מתחיל להבין את הבעיה.

תחום האינטרנט מקיף גורמים רבים, ישנן חברות רציניות וישנן הרבה מאד חברות חאפריות. אותן חברות מורכבות בדרך כלל מאדם אחד או שניים, אחד מנהל, משווק ובונה את האתר והשני (במידה וקיים) אדם שמכין את הגרפיקה של האתר. קיימים מקרים רבים כאמור שאותו אדם עושה את הכל- בניה ועיצוב. האינטרנט מלא בסיפורים על עסקים שנפלו ובחרו בחירה לא נכונה, בגורם שיבנה את האתר, ואותו גורם נעלם לאחר תקופה מסוימת ולעיתים באותו רגע נעלם גם האתר.

חברות שונות מציעות חבילות שונות ובפערי מחירים שונים. ישנן שבונות את האתר בדפים סטטיים (לא ניתנים לעדכון דרך מערכות ניהול תוכן, הסבר בהמשך), ישנן שבונות את האתר בדפים דינמיים (בעלי מערכות ניהול תוכן) וישנן כאלה שמציעות לכם מוצר מדף- מערכת לניהול אתרים, תיקחו, תתקינו, ותתחילו לבנות לבד את האתר (בין רגע נהפכתם להיות בוני אתרים, כל הכבוד).

מהי אותה מערכת ניהול תוכן, ובכן מדובר במערכת (BackOffice) שמאפשרת לכל אדם שנבחר על ידי החברה שלכם, לעדכן באופן עצמאי תכנים מסוימים בתוך האתר, ללא צורך בהתערבות של אותו גורם שבנה לכם את האתר. לכאורה מדובר בפתרון מצוין, אך במידה ומכרו לכם מערכת לא טובה ומקצועית או שבמידה ואין אצלכם בחברה אדם שיש לו מספיק זמן וידע על מנת לעדכן באופן עצמאי את האתר, ייתכן שהפיתרון הזה אינו מתאים לכם. חשוב לציין שמכיוון שבעדכון האתר יש לשבץ תמונות, אתרים שעודכנו על ידי אנשים שאינם בקיאים בחיתוך תמונות בגודל ובמשקל מתאים, נראים לרוב לא טוב (תמונות מעוותות, עמוד כבד שנטען לאחר זמן רב ועוד תופעות רבות שכגולשים באינטרנט וודאי נתקלתם לא אחת). חשוב שאת האתר יעדכן אדם מקצועי ששולט בתוכנות גרפיות (PhotoShop וכו').

כפי שהבנתם תחום בניית האתרים בישראל הינו לדעתי אחד התחומים ההטרוגנים ביותר בקהילת העסקים. בחירת חברה לבניית אתר עבור החברה שלכם הינה כאמור משימה קשה, אבל בעזרת מספר כללי אצבע ניתן לייעל את החיפושים. בארץ קיימות חברות לבניית אתרים טכנולוגיות, חברות לבניית אתרים עיצוביות וקיימות חברות לבניית אתרים שיווקיות, אבל רק מספר קטן של חברות נותן מענה לשלושת התחומים יחדיו.

דוגמאות על קצה המזלג לאתרים תדמיתיים שבנינו


ועכשיו הגיע הרגע לקצת היסטוריה - כאשר התחלתי לבנות אתרים, בשלהי שנות ה-90, היו מספר מצומצם יחסית של חברות לבניית אתרים. מכיוון שהתחום היה בראשיתו ולעסקים ולחברות בארץ עדיין לא היה אתר אינטרנט ונוכחות אינטרנטית, הביקוש לחברות לבניית אתרים היה גדול מההיצע ולכן החברות הרשו לעצמן לדרוש מחירים גבוהים עבור בניית אתר. באותה תקופה, עדיין לא היו קיימות מערכות ניהול תוכן רבות וכל חברה שפיתחה לעצמה מערכת כזו, נחשבה במהרה למקצועית, מובילה בתחומה ומתקדמת. מיותר לציין שגם האיכות לא הייתה תמיד גבוהה והסטנדרטים המוכרים היום רחוקים מאד מהמערכות שנבנו אז עבור הלקוחות.

לאחר התפוצצות בועת ההייטק בשנת 2000, חברות רבות נאלצו לצמצם תקציבים ולכן חלה ירידה בדרישה לבניית אתרים. החברות הסתפקו בנוכחות שכבר הייתה להם ולא נכנסו להרפתקאות חדשות של בניית אתר חדש ושדרוג האתר הקיים. פועל יוצא של הסיטואציה שנוצרה הייתה סגירה של חברות לבניית אתרים רבות. האנשים הבינו שתחום בניית האתרים הוא לא כל כך קל וזו כבר אינה אותה תרנגולת מטילה ביצים שהייתה בתקופת בועת ההייטק.
לאחר מספר שנים של משבר כלכלי עולמי ומשבר קשה בתחום בניית האתרים החלה ההתאוששות. אני זוכר שהייתה אמירה אצלנו, בקהילת בוני האתרים, שחברות לבניית אתרים ששרדו את המשבר, הן החברות שיובילו את התחום בשנים הבאות. כיום, בפרספקטיבה לאחור, אני חושב שהאמירה הייתה כמעט נכונה, ושרק לא לקחה בחשבון את הצמיחה המדהימה של תחום השיווק האינטרנטי. החברות לבניית האתרים המובילות בארץ, הן לאו דווקא החברות עם הניסיון הרב ביותר בתחום בניית האתרים, אלא החברות שידעו לשלב נכון את תחום בניית האתרים עם תחום השיווק האינטרנטי ובמיוחד ההתייחסות למנועי חיפוש ובראשם גוגל ולתחום הרשתות החברתיות. אני אלך עם זה קצת יותר רחוק לכיוון עתידני, לדעתי החברות שיובילו את תחום בניית האתרים בשנים הבאות, הן החברות שגם ישכילו לעבור במהירות להתייחסות לפלטפורמות השונות ובראשן המובייל ויתכנתו אתרים רספונסיבים אשר מתאימים את עצמם למדיות ולפלטפורמות השונות.

גם לאחר שהחלטתם כבר על הגורם שיבנה את האתר (עשיתם השוואה של מספר הצעות מחיר מלאות בפרטים והערות), התהליך עוד ארוך. יש לאפיין את האתר, לתת הנחיות עיצוביות לחברה שבונה את האתר, לבחור עיצוב מתאים והקשה מכל- לאסוף תכנים.

תהליך של בנית אתר מצריך ממכם לכתוב ולארגן תכנים לאתר. חברות בניית האתרים ידרשו ממכם טקסטים, הם לא יכתבו אותם בשבילכם מכיוון שהם לא מכירים את התחום שלכם. כאשר מדובר בתכנים לאתר, אין הכוונה לתת להם איזה פולדר, פרוספקט וכו', שייתכן שכבר עשיתם בעבר לחברה שלכם, ולבקש מהם לבנות ממנו אתר. הכוונה לטקסט מקצועי שרלבנטי לכל עמוד באתר (פרופיל חברה, מוצרים, לקוחות, פתרונות, Case Studies וכו'). חשוב שהטקסט יהיה טוב, וחשוב שהוא יכתב בצורה נכונה שתעזור אחר כך על קידומו במנועי חיפוש. ישנם כללים לכתיבה נכונה באינטרנט.

חברות לבניית אתרים
על מנת להקל עליכם את החיפושים אחר חברה לבניית אתרים שתבנה עבורכם את האתר, החלטנו לרכז ברשימה אחת את החברות לבניית אתרים שפועלות בישראל. רבים שואלים אותנו מדוע עסק שבונה אתרים מפרסם את רשימת ה"מתחרים" שלו, ובכן אנחנו מאמינים שדבר ראשון יש מספיק מקום לכולם ודבר שני במקרים רבים אתם הלקוחות מבקשים מספר הצעות מחיר מחברות לבניית אתרים שונות לפני שאתם מקבלים החלטה ואנחנו כאן כדי להקל עליכם את תהליך בניית האתר. כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו לבקשת הצעת מחיר לבניית אתר או שרותים אינטרנטיים אחרים.

רשימת חברות לבניית אתרים בישראל
- לרשימת לקוחות
- ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר
בניית אתרים, שיווק וייעוץ לחברות B2B ו-B2C. וותק של 13 שנות ניסיון.
וותק הדומיין
היכן ממוקמים תחום שם החברה או העסק
2004 - בניית אתרים 2all
2004 נס ציונה הקמת חנויות וירטואליות e-shop
2004 פארק התעשייה עומר בניית אתרים לייבסיטי
1999 רמת גן הקמת אתרים דרונט
2007 תל-אביב בניית אתרים ומסחר אלקטרוני cdtech
2005 צורן בניית אתרי וורדפרס ePlace
2001 - עיצוב אתרים Gafko
2003 פתח תקוה הקמת אתרים KCS
1999 תל-אביב בניית אתרים וחווית משתמש UX ICS
2004 תל-אביב עיצוב, מיתוג ואינטראקטיב שלושת הדובים
2004 חיפה בניית אתרים טייקו
2005 הרצליה פיתוח בניית אתרים Digit
2009 - בניית אתרים ופיתוח אפליקציות קונספט
2006 קיבוץ יפעת בניית אתרים dooble
2001 רחובות בניית אתרים ATP-LOGIC
2004 תל-אביב פתרונות לנוכחות אינטרנטית קהונה אינטראקטיב
2001 פתח תקווה בניית אתרים Kuchi
2006 רחובות הקמת אתרי אינטרנט DigitalST
2008 תל-אביב הקמת אתרים אנובה
1999 - בניית אתרים Simply-Smart
2006 תל-אביב בניית אתרים דיינמיק-ווב
2003 חיפה פיתוח אתרים אי קיי דיזיין
1998 חיפה בניית אתרים כתום
2007 באר יעקב בניית אתרים לאינטרנט סייבר סיטי
2009 באר-שבע הקמת אתרים ווב מדיה גרופ
2010 חיפה בניית אתרים WEB360
2003 - מיתוג ובניית אתרים סטודיו NOW
2011 פתח תקווה תכנות אתרים HTMLine
2002 רחובות בניית אתרים Guru4rent
2007 תל-אביב פיתוח אתרים סינקו
2007 רמת גן וירושלים פתרונות תוכנה תבונה–מילניום
1999 תל-אביב פיתוח בטכנולוגיות אינטרנט ומובייל ריל קומרס
2012 ראשון לציון הקמת אתרים ויביט
2002 גדרה בניית אתרים Allnet4u
2007 - פיתוח אתרי Wordspress Intigo
2008 - בניית אתרים DOTWEB
2012 קיבוץ יפעת בניית אתרים בונסייט
2004 רחובות פתרונות לסלולר ולאינטרנט מונסייט תוכנה
2010 תל-אביב בניית אתרים ומערכות סחר וויז גרופ מדיה
2003 קריית מוצקין ורמת גן פיתוח אתרי אינטרנט תור ווייז
2007 - בניית אתרים לעסקים אומנו
2008 אשקלון פתרונות לסביבת האינטרנט WSD
2001 חיפה הקמת אתרי אינטרנט מיקרוליין
2009 אשדוד בניית אתרים IGW
2001 קיסריה סטודיו לעיצוב תדמית סטודיו איי-מארק אימג'
2006 חיפה בניית אתרי אינטרנט ITdesigns
2004 ירושלים בניית אתרים דיגידם
1997 מנוף מיתוג עסקי לחברות B2B OZ Branding
1998 קרית ביאליק פיתוח של אתרים סייברסרב
2007 - עיצוב אתרים סטודיו LEMON
2006 - בניית אתרים אינטריוז
2008 הרצליה בניית אתרים בג'ומלה JOOMI
2004 זכרון יעקב בניית אתרים בג'ומלה artbit
2002 תל-אביב בנייה של אתרים Pixelit
2006 יבנה בניית אתרי תוכן ותדמית טוחן מדיה
2000 חיפה ותל אביב בניית אתרים פיונט
1999 כפר יונה פיתוח אתרי אינטרנט אינטרדיל
2010 תל-אביב פיתוח פורטלים ואפליקציות מיפו טכנולוגיות
2008 ראשון לציון סטודיו לבניית אתרים סטודיו שלושה מעצבים
2007 תל-אביב חברת קריאייטיב דיגיטלית richkid
2004 תל-אביב פיתוח בסביבת אינטרנט אינמאנג'
2002 הרצליה פיתוח בניית אתרים Dreamview
2001 תל-אביב בניית אתרי תדמית מיזו
2003 קיסריה פיתוח אתרים ארטיס
2005 - עיצוב אתרים סטודיו שקדים
2008 - בניית אתרי אינטרנט A-Studio
לסיכום, ניסינו להציג כאן תאור קצר של חלק מתהליך בניית אתר וטיפים לבחירת חברה לבניית אתרים. ישנם עוד פרמטרים רבים שלא דנו בהם כגון: קניית דומיין (כתובת לאתר), חבילת אחסון, תחזוקת האתר, סטטיסטיקה, קידום האתר במנועי חיפוש ועוד. המסקנה הסופית לדעתנו היא לפנות לגורם חיצוני אובייקטי ומקצועי בתחום בניית אתרים שייעץ ויעזור לכם להרים לאוויר אתר לתפארת מדינת ישראל.
החיפוש אחר חברה לבניית אתרים מתאימה עבורכם אינו משימה קלה. מגוון החברות לבניית אתרים בארץ הוא רחב וכך גם טווח המחירים והאיכויות. תבחנו את החברה שתבנה את האתר היטב ותוודאו שהיא בקיאה ב-3 התחומים שציינו (ואולי אפילו ברביעי): בניית אתרים טכנולוגיים, יכולת לייצר אתר נכון מבחינה עיצובית, יידע וניסיון נרחב בתחום השיווק האינטרנטי ולבסוף גם את ההתייחסות למובייל. אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ונשמח לבנות את האתר עבור חברתכם. אנחנו מציעים שירות ייעוץ וליווי לבניית אתרים ונשמח לעמוד לרשותכם גם אם אתם כבר באמצע תהליך בניית האתר או שאתם כבר בסיומו ואתם רוצים לדעת ומה עכשיו- איך מקדמים במנועי חיפוש, איך יוצרים תנועה של גולשים לאתר, איך מתחזקים אתר ועוד.

מבחר מלקוחותינו

להלן מבחר מהחברות שסיפקנו להם שירותים, בבניית אתר, ייעוץ או שיווק.

*בחלק מהמקרים סיפקנו את השרות כצד שלישי.