בלוג בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל











עיצוב אתרי אינטרנט



תחום בניית האתרים עובר תהפוכות ושינויים באופן תמידי והתפקיד של בונה אתרים ממשיך להיות חשוב וקריטי להצלחת התהליך.





חיפוש אחר בונה אתרים פרילנסר אינו משימה קלה. בונה אתרים כיום צריך לשלוט במרכיבים רבים שאינם קשורים רק לנושאים טכניים.



מי שמחפש חברה לבניית אתרים עבור המפעל או העסק, בטח נתקל במגוון רחב של חברות ושואלים אותנו לא פעם את השאלה -איך בוחרים חברה לבניית אתרים?



אחת הנקודות החשובות שעולות בכל תהליך של בניית אתר הוא מקום האחסון והקשר שלו לתחום קידום אתרים.



Lead Generation

אחד התחומים החמים ביותר בשנים האחרונות הוא Lead Genertaion. כאשר מבצעים תהליך נכון של Lead Genertaion משלבים פעילויות בפלטפורמות השונות.



הרשת החברתית לינדקאין, תופסת תאוצה כל שנה עוד ועוד בקרב אנשי העסקים. כיום, כמעט כל החברות הגדולות
והקטנות נמצאות בה ומי שיודע להשתמש בה בצורה נכונה, יגלה במהרה אוצר מדהים.



מכיוון שהשימוש באייפונים ואייפודים נהפך כל כך נפוץ, יש עליה בביקוש לבניית אתרים שמותאמים למכשירים הללו. לא נכנס כאן לכל הנושאים הטכניים, אבל חשוב שתדעו (אתם הלקוחות) שרוב חברות בניית האתרים עדיין לא הפכו את התמיכה למכשירים הללו בתור סטנדרט.



אם הגעתם לשלב שבו אתם צריכים לבחור חברה לבניית האתר אתם בטח כבר מבינים כמה זה קשה. לאנשים שאינם בתחום בניית האתרים, המשימה של בחירת החברה שתבנה לכם את האתר דורשת לימוד של מושגי מפתח והבנה בסיסית.



איך לבחור דומיין?

בחירת דומיין הוא אחד השלבים החשובים בבניית אתר ומכיוון שבדרך כלל לא תחליפו את הדומיין לאתר שימו לב טוב טוב לפני שתבחרו אותו (טיפ חשוב בסוף הפוסט...).



ניתוח סטטיסטי לאתר זה אחת הפעולות החשובות בכל אתר. כבר מזמן עברה התקופה שבעלי אתר היו משערים את כמות הכניסות לאתר ואת הצלחתו על סמך תחושת בטן, וכיום כמעט ואין אתר ללא יכולת מעקב של תוכנה סטטיסטית זו אחרת.



כמי שמקדם אתרים שנים רבות, אני יכול להגיד בלב שקט - קידום אתרים, זה לא מה שהיה פעם. בעבר היינו בארץ צוות מצומצם של מקדמי אתרים, כאשר התחרות הייתה עדיין קטנה.



כמי שעובד עם מעצבי אתרים רבים באופן יומיומי, הרבה פעמים עולה השאלה האם העיצוב שהוכן עבור הלקוח הוא טוב או רע? כפי שאתם ודאי מבינים, תלוי את מי שואלים.



איך משפרים יחס המרה?

יחס המרה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבחינת יעילות ואפקטיביות של אתר. כאשר מדברים על יחס המרה ניתן לשייך אותו למספר מרכיבים באתר, לדוגמא, יחס המרה של עמוד צור קשר - היחס בין מספר הפניות לבין כמות הכניסות לעמוד צור קשר.



שימוש בפורומים להבאת תנועה יכול להיות מקור אטרקטיבי מאד. מלבד יתרונות של קידום אתרים בגוגל שניתן למצוא בחלק מהפורומים, כאשר מוצאים פורומים רלבנטים ופעילים ניתן להשתמש בחתימות כדי להביא תנועה ישירה.



בקידום אתרים חשוב לחשוב מחוץ לקופסא. הרבה פעמים מקדמי אתרים נעים אחרי העדר ורצים להשיג עוד ועוד קישורים נכנסים, אבל למעשה ה"תשובה" להבאת התנועה נמצאת מתחת לאף.



קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל שונה מקידום אתרים בארץ. מכיוון שגוגל העולמית מטמיעה בדרך כלל שינויים באלגוריתם קודם כל בגוגל COM ורק לאחר מספר חודשים (לפחות) בגוגל ישראל נוצר מצב שלא כל טכניקת קידום שאפשר עדיין לעשות בארץ אפשר לעשות גם קידום אתר בגוגל העולמי.



תחום קידום האתרים הפך בשנים האחרונות, ממצב של מספר בודד של מקדמי אתרים מקצועיים, לשוק כמעט רווי שמכיל מקדמי אתרים רבים ברמות שונות.