בלוג בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

מחפש חברה לבניית אתרים?


מי שמחפש חברה לבניית אתרים עבור המפעל או העסק, בטח נתקל במגוון רחב של חברות ושואלים אותנו לא פעם את השאלה -איך בוחרים חברה לבניית אתרים?
אם אתם רוצים כלל אצבע - כמו בצבא, תבדקו לפחות 3 מאפיינים עיקריים:
1. הוותק והניסיון של החברה שאמורה לבנות את האתר. מכיוון שמגוון החברות כל כך גדול, חברות קמות ומתחלפות כל הזמן. תבדקו יציבות לאורך זמן.
2. בחינת תיק עבודות - שימו לב שלקוחות החברה שבונה את אתר האינטרנט מגיעים מתחומים דומים לכם. לדוגמא: חברה שמתמחה בבניית אתרי תדמית לחברות תעשייתיות לא בטוח שתתאים לבניית חנות עבור עסק למכירת פרחים. מדובר בקהל יעד שונה, שפה שונה וניסיון שונה.
3. מחירים - חייבת להיות הצדקה למחיר ולעלות של הקמת האתר. חברות עם וותק ומיקצועיות רבה דורשות לרוב מחירים גבוהים יותר, אבל הן אמורות גם לתת תמורה עדיפה בהתאם. מחיר גבוה הוא לא ערובה לטיב ולהיפך. למרות זאת, תזהרו ממחירים נמוכים, בניית אתר תדמיתי לחברה ב-1800 ש"ח זה נורת אזהרה. ממה בדיוק תרוויח החברה שבונה, ישנן עלויות מעצב, עלויות מתכנת, תקורה וכו'.

אז לסיכום, מי שמחפש חברה לבניית אתרים עבור העסק חייב לבדוק בציציות את ההצעות השונות. וטיפ אחרון: שימו לב לתמיכה לאחר העלאת האתר לרשת. זה לא חשוב רק לבנות את האתר, אתר אינטרנט חייב תחזוקה, עדכון ושידרוגים כדי שיפיק את המקסימום. בהצלחה!