בלוג בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

איך לבחור חברה לבניית אתרים?


אם הגעתם לשלב שבו אתם צריכים לבחור חברה לבניית האתר אתם בטח כבר מבינים כמה זה קשה. לאנשים שאינם בתחום בניית האתרים, המשימה של בחירת החברה שתבנה לכם את האתר דורשת לימוד של מושגי מפתח והבנה בסיסית. אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה כל המילים המפוצצות שמעמיס עליכם איש המכירות או נציג החברה שאתם בוחנים. הוא יורה לכיוונכם SEO, CTR, PPC, CSS,FLASH ועוד מילים רבות ולא מובנות. ובכן, המלצה כנה שלי, במידה ואתם לא מבינים בתחום תעזרו בגורמי מקצועיים שמבינים את השפה וייעצו וילוו אתכם. כמות הפינות שניתן ליפול לתוכן בתהליך בניית אתר הוא רב ומניסיוני כל כך הרבה אנשים וחברות נכוו מתהליך בניית האתר, מהבטחות שלא ממומשות ומאתרים לא טובים.
ואם בכל זאת, בחרתם לעבור את התהליך לבד, תקראו את האותיות הקטנות בהסכמים, תבקשו ממליצים או אף תסתכלו באתר של חברת בניית האתרים באזור הלקוחות ותצרו קשר איתם, תנסו ללמוד מושגי ייסוד, ותקפידו על חושים מחודדים לגבי הבטחות שנראות טובות מדי.
ולסיום,  משפטים שצריכים להיזהר מהם:
-  "..אנחנו בונים אתרים כך שבטח תהיו ממוקמים במקומות הראשונים בגוגל..". (עבור אילו מילים? איך הם יכולים להתחייב? מדוע האתרים שלהם שונים מכל אתר של חברה לבניית אתר אחרת?).
- "..אנחנו מוסיפים לכם לאתר מודול קידום אתרים, אופטימיזציה או SEO .."- אתם יוצאים אם הרגשה שזה מספיק לקידום ולא תצטרכו לשלם למקדם אתר מקצועי וזה כמובן לא נכון.
- ".. המעצב שלנו הוא גם המתכנת וגם מקדם האתרים ובעצם הוא גם בעל החברה.. שזה אני.." - כנראה שלפחות במשהו אחד הוא יהיה שטחי.
- ".. בנוסף לבניית האתר אנחנו נפתח לכם גם עמוד בפייסבוק וננהל אותו.." - שימו לב שלא תמיד רשתות חברתיות מתאימות לאופי העסק (חלק מהמפעלים לדוגמא).
- "..אנחנו בונים אתרים בפלאש.." - יהיה מאד קשה לקדם בגוגל ולבצע תחזוקה ושינויים.

ישנם עוד משפטים רבים שאתם יכולים להתקל בהם, במידה ואתם עדיין צריכים עזרה אתם מוזמנים תמיד לפנות אלינו לצורך ייעוץ וליווי לבניית האתר.